the sims and the proposal

Är i full gång att installera the sims 2 på datan. Fick låna spelen av kusinen så att jag också kan spela :)

Idag gick jag och kusinen till amf och tönten shoppade lite. Hon köpte också rollercoaster tycoon 3 med två expansionsspel :) Så Sofia ska ha en, hennes mamma en och jag en :) Vilka töntar vi är :) .

Ska snart springa till tunnelbanan och möta tönten igen, ska in till stan och se "the proposal" . Man måste ju se årets komedi, fan va vi kommer att skratta.
Vi skulle ha sett den som gick vid 4 men vi missade tunnelbanan, jävla 20 minuterstrafik på skarpnäckslinjen, börjar gå mig riktigt på nerverna.
Men men, det är skönare att gå på bio på kvällen, det känns onormalt att gå mitt på dagen.

Aja, nu måste jag koncentrera mig på installationen, lovade Sofia att inte förstöra skivan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0