I'd be nothing without this

Det är både hemskt och underbart att komma hem från örnboet . Älskar att vara dära, det är som ett andra hem. Skulle kunna spendera månader dära. Det är extra roligt när det är läger med barnen :)
Det här veckan var självklart underbar och man blev såklart lite småförälskad i alla barnen men nu måste jag vänta tills sportlovet för läger på örnboet igen :(

Men men, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :)


Häe är lite bilder från våran vecka på örnboet <3


En örnfamiljebild innan barnen åkte



Vi hade baktävling(som jag förlorade, men bara för att domarna ville irritera mig :P )



En aning stökigt i sovrummet. Längst i inne i hörnet sov jag, där den gröna kudden ligger :)



Mingolf spelade vi såklart, men det gick åt helvete för mig .



Gjorde en typisk "sofiabild" :)



Sofia och Nike låg och solade halva dagen



Lekte gjorde vi också :) maffia :)



En vattenspöklek som Nike såklart skrek åt :)



Körde vattenfemkamp . Här skulle man smala så mycket som möjligt som hade med vatten att göra . Mitt lag vann :)



Ännu mera vattentävlingar



Som självklart slutade i vattenkrig, as always :)



Tillslut tog vattnet slut



Då drog vi ner till sjön :)



Barnen hittade en läskig orm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0