14 march twothousandandnine

Godmorgon.
Det är första gången på typ 1 och en halv månad som jag vaknar så här sent, vaknade ett. Det är inte särskilt skönt men vad ska man göra.
Blev inte klar med min video igår eftersom den började haka upp sig hela tiden så jag ska fortsätta idag tills farmor kommer hit. Vi ska fira min bror och min mamma idag, och ni vet vad det betyder ? kooort :)

Juste har jag nämnt att jag jag klippt håret? Har typ klippt av allt hår :P det är lite kortare än till axlarna. Var bara tvungen,  mitt hår var så jäävla risigt så det var på tiden. Måste säga att klippa av håret var nog det bästa jag gjort, det är så förfärligt skönt att ha kort hår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0