Borta bra men hemma bäst

Min damer och herrar I'm back.
Är äntligen hemma efter en helt galen morgon, det var nog det värsta jag har varit med om, tiden mellan hotellrummet och till efter säkerhetskontrollen. Vet inte riktgit om jag ska berätta om det eftersom jag och Michaela sa " what happens in London stay in London" Vi har haft nog med människor att skratta åt oss, vet inte riktigt om jag beöver fler :P

Men men, måsta springa ner till min far nu och umgås där och visa dom allt jag har köpt och ge dem deras presenter :D

Loovar att skriva när jag kommer hem igen, då ska ni också få veta all den skiten jag har köpt i mitt älskade London <3

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0