den 15 mars 2009

Kom precis hem från lokalen. har varit där sen 11  i morse med tjejerna för att öva och bara ha roligt. Men elen krånglade hela dagen och tillslut gick den så vi kunde inte använda cdspelaren längre så vi spelade bara spel och åt Pizza och sånt gott :)

Började nyss tänka på alla prov jag har de kommande 3 veckorna och det får mig att vilja lägga mig ner och spela död.
Har 7 prov på tre veckor på  viktiga skolsaker. först engelska, romanredovisning, projektarbetet ska in, internationell ekonomi, högskoleprovet, filosofi och Np svenska.
Hur i helvete ska jag klara det ? Har inte pluggat till ett prov sen typ i november eller nått. vill inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0