movies, movies, movies, movies

Sååå London....vad ska man säga liksom ? det finns så mycket att säga, kommer inte att få ner allt i bloggen tror jag :P
Men vi kan ju börja med allt jag har köpt, vilket är..
filmer punkt. I stort sett ingeting annat.
Men jag och Michaela är lite av filmfreak, man måste ju samla på något. Köpte sammanlagt 18 filmer  :)
och dessa är
:

Scream 1, Scream 2, Scream 3, Blood Diamon, Shrek 2, djävulen bär prada, fantastic 4 2, national treasure 1, national treasure 3, en riddares historia, save the last dance, first daughter, oceans eleven, oceans twelve, oceans thirteen, Hairspray, Pathology, mr and mrs smith och Gossip Girls säsong 1.

ganska mycket va ?
men det är ju så jäävla billigt, jag menar alla dessa filmer kostade mellan 50 och 80 kr max. Man var ju tvungen att köpa :D

Är mest nöjd med Blood Diamdon, Hairspray, oceans eleven, en riddares historia och Gossip girl säsongen.
Gossip girl kostade bara 200 kr, vilket är typ 200 kr billigare än i Sverige :) värsta kapet :D

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Haha jaa :)

2009-03-02 @ 00:09:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0