One tree hill is back

Innan jag börjar berätta om my lifechaning trip to London måste jag bara ta ett inlägg och säga något som ni alla säkert vet men jag fick reda på det nyss så för mig är dett nyheter :)

One tree hill är tillbaka för en säsong 7 :D:D Tror inte det kan bli bättre nyheter än så. Men även så känner jag mig jätte ledsen för det är väll nog nästan garanterat att Hilarie Burton inte kommer att återvända med serien, vilket suger eftersom hon är underbar i serien. Jag brydde mig inte om Chad hoppade av för han har bara blivit jobbig men inte Hilarie.
Men jag antar att det bli bättre för serien om båda hoppar av för då gör dem väll antagligen att Leyton lämnar tree hill och inte att dem gör slut eller att någon dör .

Men det är ändå sorgligt, kommer att sakna Hilarie så mycket, speciellt när jag såg den här videon där hon själv håller inne med tårarna :



Men så länge Sophia och joy återvänder så är jag lycklig
Men det kommer att vara tomt utan dem andra...

Kommentarer
Postat av: roger

neeeej :O har hon sluatat vad har hänt tell me!

2009-03-02 @ 20:48:11
URL: http://roggie.blogg.se/
Postat av: roger

neeeej :O har hon sluatat vad har hänt tell me!

2009-03-02 @ 20:48:32
URL: http://roggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0