one tree hill skiva på språnget

Fan vilken chock jag fick när jag öppnade fjärde fodralet av säsong 2 av one tree hill och skivan var borta.
Först var jag bara i chock, sen blev jag irriterad och sen blev jag arg för jag trodde att någon idiot hade tagit den och sedan blev jag bara förtvivlad. Vände nyss upp och ner på hela lägenheten för att hittaa den försvunna skivan.
Tillslut kom jag på att den kunde ligga i dvdn i vardagsrummet. vilket den var. tack gode gud.
Var nära på att gå sönder helt. Det räcker med att hela mitt liv är i kaos, jag skulle inte klara av att ett av de få sakerna som får mig att må bra var borta.

Såg mitt liv passera framför mig när slog mig att den kanske verkligen var borta.
tack gode gud så hittade jag den <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0