The seals are counting on you

Innan jag går och lägger mig måste jag bara göra det här inlägget. Snubblade över dem här videon från Aftonbladet och säljakten som pågår just nu i Kanada. Över 300 000 sälar slås ihjäl och flårs ihjäl bara för att några jävla idioter vill ha sälpälsar.
Det här är något något av det sogligaste jag har sett och det är så vidrigt att hjärtat krossas.
Sälarna är helt försvarsläsa när dem jävla idioterna kommer med sina staketpinnar och slår ihjäl dem.

Kolla in videon och skriv sedan på namninsammling, för sälarna skull.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4745641.ab


Sign the petition against Sealslaughter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0