Londonbilder to go all around

Kom på att jag totalt glömde bort att lägga in några sköna kort från London, fick ju bilderna från Michaela men det liksom slank  bort att jag skulle lägga in några godingar på bloggen :)

here you go



Skavsta flygplats



Bussen från flygplatsen in till staden :)



Det snöar visst aldrig i London...?



Första middagen



Första dagen i London. Var en aning uttrokade efter Micahelas första dag på jobbet.


Fråga mig inte varför jag var på golvet, jag kände för det, okej?


Vår plan var att diska plastbestiken så att vi slapp slösa pengar på att köpa nya..:)



Roligt var det. Men vem diskade mest ?Maria :O )


Min strumpor var blöta och luktade jätte mycket så jag la ut dem på balkongen aka fönsterbrädan. Något som M märkte senare på kvällen .

Kommentarer
Postat av: lisette

hej maria :P lisette här melles kompis you know.. har en liten outlet där jag säljer lite kläder, inte så värst mkt kvar nu kasnke men ta en titt vetja :P kanske hittar du nått :D

Http://lisettee.blogg.se/outlet

:D

2009-03-30 @ 00:13:57
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0