I can't tell how this last song ends

aja pluggandet gick ju sktibra idag  . eller inte .
Jennie och jag kom ju hem 8, däckade i min säng och sov till typ 2.
Efter det så gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan för att träffa några holländare som Jennie träffade  på Chaplin igår.
Dom var trevlig, roliga var dem. Dom sa att jag hade vackra ögon :) Visst har jag det :D

Nu pallar jag inte plugga. Ska äta en majskolv och titta på the OC.
Men jag har en plan det är lugnt.
Efter att jag har tröttnat på the OC ska jag ligga i sängen och läsa alla sidor och stenciel till internationella ekonomi provet. Sen imorgon har vi typ 2-3 timmar håltimme innan provet och ska jag memorera alla instuderingfrågor :)

Sounds good right ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0