Exclusive: Murray, Burton exit 'One Tree Hill'


It looks like One Tree Hill newlyweds Peyton and Lucas are about to embark on a permanent honeymoon.

Sources confirm to me exclusively that Chad Michael Murray and Hilarie Burton, whose characters tied the knot in last night's penultimate episode, will not be returning for the show's seventh season next fall. The CW is expected to formally announce their departures next Thursday at its upfront presentation. 

Murray and Burton have been engaged in rather high-profile contract negotiations for the past several months. Ultimately, a deal couldn't be worked out and both actors will make their final appearances in next Monday's season finale.

To fill the void next season, a Hill insider tells me that two new characters will be introduced. Additionally, Austin Nichols (Julian) is being promoted to a series regular.

What say you, Tree Hill fans? Pumped for OTH 2.0? Too upset to even think about it? Let loose in the comments section. And remember: Don't shoot the messenger. The messenger is good. And a handsome devil to boot.



Okej så antingen kommer det att flippa eller så floppar det totalt.
Men jag tror att det kommer att lösa sig, Leyton har inte varit så roliga på sistonde ändå.
Mark är smart, om han tror att serien kan funka utan Chad och Hilarie, då har han antagligen rätt. Han skulle aldrig fortsätta om han inte trodde att det skulle gå bra utan dom två.
Han är säkert ett ess i bakfickan, som alltid.

Jag ser nästan fram emot att se hur säsong 7 blir utan Chad och Hilarie, visst det kommer att vara sorligt att dom inte är kvar, men så länge dom inte dör så är allt coollugnt.
Har hört att Chad och Hilarie kanske kommer att gästskådespela några avsnitt i säsong 7 också . :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas dom kommer tillbaka. Mark gör inte samma misstag som dom gjorde med marissa i oc och lät någon dö, för nu finns ju ändå hoppet att dom kan komma tillbaka. Vi får helt enkelt hålla tummarna att dom kommer tillbaka till serien. =)

2009-05-13 @ 23:53:56
URL: http://carolinefredriksson.blogg.se/
Postat av: elina

omg jag kommer dö :( varför ska de sluta? VARFÖR? :( det kommer inte bli samma serie igen när den från början handlade om lucas mest! och mina två favvokaraktärer som jag kan känna igen mig i, de ska SLUTA?! jag fattar det inte. hur kan de göra så mot serien och oss fans? ._.

2009-06-11 @ 11:37:21
URL: http://msbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0