utmanad



1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?

Min minne är inte det bästa så jag skulle gissa att var i skolan, men har ingen aning om vilken klass man går i när man är 9..:P

2) VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?
Var såklart i skolan och och höll på att dö av längtan tills jag fyllde 18 :)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
lakrisal, choklad, ostbågar, sour cream and onion chips och lösgodis ;)

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
finns någ mer än 5 st men en klockren klassiker är Beautiful soul med Jesse McCartney :D

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa mitt drömhus, åka världen runt med vännera, shoppa en jävla massa, hjälpa min mamma och donera och hjälpa barnen i världen.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
är en dålig förlorare....och vinner :P Kan inte lita på människor längre, möblerar om i mitt rum en gång i månaden..:P
och blir på galet dåligt hurmör när någon stör mig i ett oth avsnitt :P :)

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Vara med vänner och familjen, titta på one tree hill, mysa med mina katter, spela basket och vara på unga örnar läger .

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
96jeansen som råkar ligga i min garderob, gummistövlar, riktigth hög midjajeans, gladiatorsandaler( det är tragiskt att jag ens vet att dom heter det) och bikboktjocktröjan UCL eller va fan det än står på den.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
mobilen, datorn, mina dvdboxar, mina filmer och min basketboll :D

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Kusin
 Melle
 Michaela
 Jennie
 Madde


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Lugnt :)

Kul att du gjorde utmaningen :)

2009-05-11 @ 14:15:25
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0