18:th of november

ojoj nu blev det lite dåligt uppdaterat men jag kunde faktiskt inte igår då jag spenderade TOOOLV timmar i skolan. TOLV? jag menr det är inte okej på någon nivå. Men vi gjorde i alla fall klart vårt arbete så vi slipper tänka på det:)
Nu är det bara att fokusera sig på nästa veckas bok :)

Idaag ska jag titta på alla de fyra senaste avsnitten. fast jag vet ju inte om jag vågar, det är ju tydligen uppehåll av gossip girl och one tree hill efter det här avsnittet :O jag hatar uppehåll, fast jag tror jag överlever.

Sen ska jag städa, åka in till stan och köpa alex födelsedagspresent som kommer att bli awesooome och sen ska jag träffa henne ikväll tror och hoppas jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0