Fredagen den trettonde .

Kalla denna dag en myt men jag brukar seriöst ha största oturen på denna dag så jag vågar knappt gå utanför dörren :O :P .
Men modig som jag är ska jag ut ikväll iaf. Ska först hem till kusinen, är lite VIP så jag får komma dit lite tidigare innan alla andra och städa, behind the scenes. :P :) Vi ska dricka en massa vitt vin och sen ska vi ut till Malibu tror jag, om jag har fattat rätt .

Är astaggad precis som kusinen, fick ett mess i skolan där det stod "ruuuuuuuligt ikväll:D" Och hon lovade att inte däcka före mig som hon gjorde i onsdags. yeah, we'll see about that .

Nej nu, maaaaaat och sen fixa mig en aning och se bege mig av till tönten :)
Ha en trevlig kväll .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0