friday at fridays

Idag blir det party party med Nina och Emma och alla som vill följa med. Där det finns hjärterum finns det stjärterum :)
Ska titta klart på några OCavstnitt, sen packa och göra mig ordning för att sedan bege mig av till Rissne än en gång.
Vi funderar på att gå till fridays, jag menar det är ju faktiskt fredag äntligen, men vi får se vart vi hanmnar.

För övrigt så hade vi vår första seminarie som heelgrupp idag, ojojoj va mycket drama det blev. Vi gjorde opponerade eller vad det heter på en annan grupp, och en grupp hanterade inte kritiken så bra så de blev lite försvarsfulla vilket ledde till x antal skratt :) fast jag tror inte dem tyckte att det var så roligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0