I love me some örnboet

fyfaro va härligt att komma hem efter en sjukt jobbig helg. Men den var galet roligt också:)
Jag har stått mer i köket den här helgen än jag någonsin har gjort i hela mitt liv, fattar inte hur dem vågade sätta mig i köksduty, men det blev ganska lyckat faktiskt.
Jag och Rasmus stod i köket och bakade pizzor typ halva kvällen, en massa pizzor med maaajs på :)
Ungarna började seriöst klaga på mina majspizzor efter att jag hade gjort typ 4 st :P: :)

jag älskar örnboet .



Så här såg det ut när Jennie och Alex kom för att störa oss i bakandet .


Kommentarer
Postat av: jennie

Jag gjorde oxå pizzor:P men det var någon som klagade på att jag gjorde för tjocka:P

2009-11-02 @ 08:30:31
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/
Postat av: Maria

precis, därför fick du inte göra pizza längre :O :P

2009-11-02 @ 12:48:31
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0