laugh until you die .

Måste bara kort berätta roligaste händelsen ever igår på föreläsningen.
Efter att ha lyssnat på en snubbe som pratade fortare än mig och om ingeting intressant så skulle ha precis runda av men frågade sist "har ni några frågor?". Rummet är helt knäpptyst och out of nowhere hör man Emma; "Vad gör du i helgen?"
Jag började asgarva Nina satt bredvid mig och typ hyperventilerade, Erik framför oss som typ aldrig skrattar, skrattde. Till och med föreläsaren började rådan och skrattade till lite och det skulle inte förvåna mig och Magnus och Magnus kompis som satt två rader bakom oss hörde.
De kommande 15 minuterna satt jag och Nina och asgarvade, kunde knappt andas, så illa var det-

Måste påpeka att föreläsaren sa till oss tp 2 gånger att vara tysa och sneglade på oss hela tiden, men vad ska man göra ? måste man skratta så måste man faktiskt .

Att en föreläsning kan vara så hysteriskt rolig :)

Kommentarer
Postat av: Nina

haha bästa, hon får inte sitta med oss i framtiden för då kommer vi inte överleva

2009-11-11 @ 15:58:42
Postat av: Maria

haha fast ett gott skratt förlänger livet :) så Emma kommer att se till att vi blir ruskigt gamla :D

2009-11-11 @ 20:02:58
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0