Med kärlek till pappa från din dotter .

Så idag var det fars dag och jag sa ju för några veckor sen att jag hade den

P e r f e k t a presenten till honom men ni fick inte veta. But here it is .

Jag gjorde honom ett fotoalbum :)


Han älskade det, ha blev helt tårögd och då blev jag tårögd, but don't worry, ingen av oss grät. Men mannen var nära :) Han sa dock att det var den bästa presenten han någonsin har fått, och hans fästmö sa att han har tur som har mig som dotter. Snacka om att jag känner mig bra nu . Min pappa kan behöva lite kärlek från mig eftersom han inte får någon från sina söner.

 

 


Kommentarer
Postat av: M

woho, jag fick vara med ;D

<3

2009-11-08 @ 23:42:16
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0