borta bra men hemma bäst .

Fy fan va skönt jag har det nu . Nu sitter jag i soffan, heelt ensam, i mjukisbyxor och t-shirt, ingen annan hemma. Med pommfrites med stark sås, tzatsiki och sallad, Cola och en bra film . Kan livet bli bättre ? det är verkligen ett halleluljah moment .

Känns som om jag inte har varit hemma på flera dagar, känns inte ens som om jag varit ensam på flera dagar. Nu är det bara jag, just the way I like it .

ska ut ikväll IGEN, fast med påökning på vår trio, av Alexandra och Dennis. fan va trevligt. fast jag tänker INTE lämna lägenheten fören kl tio minst, jag ska ha lite Maria tid just nu och bara andas .

dösköna bilder från igår kommer lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0