forstättning följer ?

Såg precis klart på Las vegas säsong fem är galet irriterad.
Jag visste att säsong 5 var den sista men jag har aldrig sett hela sista avsnittet så jag tänkte att dem i alla fall har en bra säsongsavslutning, ett avslut liksom. Men istället har dem "fortsättning följer" !!
Det var planerat att det skulle bli en sjätte säsong eller i alla fall 3 avsnitt till men jävla NBC la ner serien bara sådär. Man kan faktiskt inte göra så, hur lågt får man sjunka liksom .
Man kan inte ha "fortsättning följer" på sista avsnittet någonsin .

Las vegas lades ner i februari 2008 så det finns antagligen ingen chans att dom kommer att börja sända igen, så vi får väl helt enkelt leva med fortsättning följer och vår fantasi :O . !!

Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

jaa sååå JÄVLA SJUKT PISS APOR! snacka om att jag och bror min blev LACKA och typ ville stämma kanal 5 som "sände hela serien från skrach" MEN VET DEM de finns inge slut. Apåsnor!

2009-10-16 @ 23:54:16
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0