god eftermiddag .

Jag är helt död efter den här helgen. Hade feber hela helgen men var tvungen att undehålla barnen ändå, fatta hur jävla jobbigt det var. Började störtgråta när jag låg och mådde skit dåligt och mamma i stort sätt tvingade mig att gå upp..när tårarna kom, då insåg hon att jag mådde dåligt och fick jag vila. Orka att man måste gråta för att hon ska ta mig seriöst .


Har försökt blogga hela helgen men det jävla mobila bredbandet vägrade funka där ute i burshen.

Så nu komma jag typ däcka när som helst. Tror jag ska sätta på ett avsitt av något och somna till det och sen sova ett tag och sen MÅSTE jag läsa lite ur veckans bok. Men jag har faktiskt läst 60 sidor i helgen, det är ganska imponerande :D

Godnatt för en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0