Just keep smiling

Så den här dagen har inte varit den roligaste, min dator har gått sönder :( Skärmen är helt spräckt, men det var faktiskt inte mitt fel, den har typ exploderat från insidan, som om nån jävel har stått på insidan med en hammare och slagit :O .

Helt ärligt så tror jag inte att det här var det värsta som kunde hända, eller okej för några timmar sen kändes det som det, då ville jag typ ta livet av mig but I'm all over that .
Jag var för beroende av min dator, nu kan jag koncentrera mig mer på skolan nu när det inte är något som distraherar mig längre.
Man uppskattar det man har/hade nu när man inte har det längre

Bara det att nu har jag ingetiiing att göra så jag måste hitta en hobby, har bara ingen anning om vad.
Är det någon som vill börja på något med mig? Badminton kanske ?

Jag är såå körd, jag blir så jävla lätt uttråkad så det här kommer att gå åt helvete . men men det är bara att hålla käften och fortsätta att le .


Kommentarer
Postat av: emma

vi kan badmintona tillsammans

2009-10-23 @ 13:08:41
Postat av: Maria

fan va najs, har alltid velat börja spela badminton :)

2009-10-23 @ 19:33:07
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0