onsdag .




Det kommer bli en låång dag.
Uppgiften som vi har som ska göras idag går lite åt helvete. Både jag, Nina och Emma känner inte riktigt att den går så bra . Fast så känner vi inför varje uppgift .

Nu ska jag gå ner till ica och köpa mat och sedan bosätta mig hos pappa och försöka ta mig ann denh är uppgiften för att sedan möta Nina och Emma inne istan och gå igenom allt tillsammans medan vi tar oss en kaffe :)
SEN ska jag fika igen med lite unga örnar folk för att planera annorulundakursen .
och sen maybe ta en öl med Jennie på chaplins, bara för att fira :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du ärså vacker Maria! Och vi kommer vara sååå värda Ölen i kväll=) <3

2009-10-07 @ 12:55:28
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0