How I met your mother

Okej, jag råkde hamna på Cdon.com och beställde en massa saker (a)






har ju velat ha how I met your mother hur länge som helst nu och de kostade liksom bara 169 kr st på cdon, då kan man ju faktiskt inte säga nej.
Och alla andra saker var liksom extraerbjudande som bara slängdes med .

Min hylla med filmer kommer vara så fin när alla dessa skönheter kommer. Hoppas det kommer innan helgen bara, tror inte att jag överlever till efter helgen :O

PS :Romeo och Julia slängde jag in bara för att Leonardo Dicaprio är med i den :D

Tänkte även köpa första säsongen av Grey's anatomy för 99 kr men ångrade mig efterom det känns bättre att köpa den complete boxen senare. jag kan allt vänta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0