a blues night out

Efter x antal vilanda framför las vegas hela gårdagen bestämde jag mig för att följa med Kajsa och Disa ut till en krog för att lyssna på ett bluesband. Galen kväll var det med bra musik, mycket munspel galet mycket folk och en jävla massa skratt .








Okej så det var egetenligen inte meningen att ta med oss en stor gren hem, planen var egentligen att lägga vägverksskylten som vi hittade på vägen på mamma . Men ett par väktare tog den ifrån oss på tunnelbanan :O Så vi körde lite impuls och tog en gren och by some reason stoppade Disa den i toaletten. Fatta chocken jag fick när jag hade tänkt gå på toa.

Det bästa var att min mamma inte ens märkte den stora jävla grenen i toaletten, hon tittade in i toan men märkte inget. Jag började as garva och ramlade på golvet, så hon trodde självfallet att jag var aspackade. vilket jag faktiskt inte var .

Stockholmshempojkarna kollade på oss lite konstigt när dom kom för att fixa kranen och såg grenen i badrummet i morse.

störtskön kväll måste jag helt enkelt säga .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0