we jumped into a cab and headed to my home

Okej, det finns en gräns på hur mycket tålamod en människa har och just nu har min gräns toppen gånger 10 .
Nån jävla idiot sitter utanför lokalen vid basketplanen och trummar på någon jävla trumma och har gjort det de senast 20 minuterna  .

Personligen så håller jag på att läsa en galet svår engelsk bok och måste verkligen koncentrera mig men det är en aningen svårt att göra det när jag hör deta upprepande ljud som går mig nerverna mer och mer för varje sekund .

Får väll lägga undan studeringen och glo på ett avsnitt av how I met your mother istället tills ljudet försvinner .

jösses, skjut mig nu liksom, kommer ändå aldrig bli klar med boken ikväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0