The Desperate Kingdom of Love

Den här dagen har varit en smula överansträngande . Först tvingar E upp mig halv åtta för att åka till hans brors lägenhet för att öppna till några elektriket. Sen SKULLE jag åka till Michaela dirket för att ge hennes födelsedagspresent men så klart jnser jag halvvägs till Globen att jag har en glömt den jävla mobilen i Rissne.
Kände mig helt inkompetent utan mobilen så var tvungen att åka till Rissne först och sen till Akalla.

Nu är vi i Skarpnäck och jag sitter på köksbänken med datan i knät och tittar på när E duktigt lagar mat till oss :)
Sen ska vi äta ben and Jerry's glass och titta på vänner :)
En perfekt kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0