. . .

Hela dagen har spenderats med att ta sig igenom första säsongen av Criminal minds som för övrigt är så sjukt bra .  Bästa kriminalserien som finns om jag har något att säga :) .
Är helt sjukt nervös inför imorgon, you know, tatueringsdags. Hoppas det inte gör allt för ont för då vill jag inte vara med längr (a)

Mötte brorsan i Ica och han sa tydligen att jag inte fick tatuera mig eller nått sånt. Tomma hot eller vad säger ni ? Förra året när jag fyllt 18 och hade planer att tatuera mig första gången sa min kära broder "om du tatuerar dig så kommer jag skära bort den med en kniv" eller nått sånt läskigt. Ojoj, vad han skrämmer mig ^^

Nu blir det ett avsnitt till av CM och sen soova, ska upp relativt tidigt imorgon .
God natt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0