SHUTTER ISLANDtime

Finally !!
historia: I Maj 2009 fick jag höra om filmen, fick då se trailern för första gången . Fick då reda på att den inte skulle ha premiär fören i typ oktober . Tålamodig som jag är väntade jag alla dessa månader för att sedan i Oktober, tre dagar innan den sagda premiären, få reda på att dom har SKJUTIT UPP premiären till den 19 februari 2010!!!
Det var HUNDRAFEMTIOEN DAGAR kvar alltså, istället för dessa tre.

Satt i Emmas soffa och visste inte om jag skulle skratta eller gråta .
Men jag väntade alla dessa dagar med relativt få klagomål och nu har jag till och med väntat en hel vecka extra för att Emma skulle följa med och se den .
Men så visar det sig att hon är sjuk så hon kan inte se den idag, vilket betyder att jag hade kunnat se den för en vecka sen. MEN! den som väntar på något gott väntar ALDRIG för länge.

Så IKVÄLL ska jag se den med en snäll själ som inte är sjuk (än) som ville följa med mig 
 :()


Kommentarer
Postat av: Dominicelsa

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-02-01 @ 11:51:43
URL: http://dominicelsa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0