teknisk ? Javisst .

Gjorde i ordning mitt rum idag och vet ni vaad ? Kopplade in både TV-spelet och dvdn i min TV. det är imponerande med tanke på att det aldrig har funkat förrut. Höll på att ge upp men nej nej nej . I did it, så nu kan jag både titta på film på TV och spela tvspel FRÅN MIN SÄNG, I MITT RUM!!
FANTASTISKT UNDERBART! :D

Så nu är mitt rum helt sjukt fint . får se om man kan bjuda på en bild lite senare . Men nu , ta bussen till gulmars .

btw så måste man lägga till att SL SUGER!
Om dom nu ska insistera med att ställa in tåg och sätta in ersättningsbussar, så får dom fan se till att systemet fungerar. Detta är ju bokstavligt talat KATASTROF!

Kommentarer
Postat av: E

Det var visst ditt eget fel ;)

2010-02-24 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0