2009lista

måste ju bara göra en 2009lista precis som alla andra:) den här hittade jag och snodde från mitt hjärta :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Börjde på högskolan

2. Höll du några av dina nyårslöften?
fan heller

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? barndomsvännen Melle fick sin underbara Lucas

4. Dog någon som stod dig nära? Som tur var inte.

5. Vilka länder besökte du?
Only England

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
ett avslut

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1 februari, Michaela + jag + London och 10 Juni=studenten.

8. Vad var din största framgång 2009?
studierna på södertörn

9. Största misstaget?
ingen kommentar

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss nyligen

11. Bästa köpet?
Mobilen och mina tatueringar

12. Vad spenderade du mest pengar på? alla nya filminköp :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Allt med Michaela <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
higher, it's over, I wanna know what love is, genom eld och vatten.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare och ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
inte tagit saker för givet

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vetefan

18. Hur tillbringde du julen?
Hemma hos pappa med fullt hus

19. Blev du kär i år?
Nej det kan jag inte påstå men kanske småförälskad. 

20. Favoritprogram på TV? One tree hill, 90210 och How I met your mother

21. Bästa boken du läste i år? Europa, idé, identitet, verklighet.

22. Största musikaliska upptäckten?
Håller mig till mina gamla vanliga artister :) 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
en bärbar dator :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag kan komma på .

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
släktträff och sen ut med en himla massa gamla vänner :) 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mindre tjafs och bråk

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jag har min egna stil.

29. Vad fick dig att må bra? nyafunna bra vänner och min brie <3 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Leonardo Dicaprio och Jesse McCartney

31. Vem saknade du? Michaela<3, även fast hon inte skriver mig på sin :O.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Emma och Nina <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0