måndag update

Min fredagskväll med Cecilia var helt galen och lång. Jag ville inte ens gå ut men hon tvingade mig. Från metro i skanstull till något jävla underground ställe med läskiga typer i mariatorget till en gayklubb i slussen. Ingen av dem är riktigt min grej :P

Due date
i lördags var hysteriskt rolig. Hela salongen satt och asgarvade. roliigt. Robert Downey Jr är så sjukt rolig.

Sen var jag på emmas babyshower igår. helt sjuka bilder kommer upp senare när jag hittade den jävla sladden.

NU sitter jag och ringer till emil tönten eftersom han åkte till jobbet kl 4 imorse men vägrade skicka ett mess och säga att han i alla fall kommit fram till jobbet. Så jag ska se till att han svarar och sen ska jag lägga på när han väl gör det och låta honom sen ringa mig lika många gånger som jag ringt honom den här morgonen!

Fast NU. skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0