snowing tuesday

shit vilket väder. Vågade mig ut till ica vid halv ett idag men nu har jag hållit mig inne ett bra tag.
Jobbigt att man måste ta sig ut för att komma till jobbet om en timme dock.

Den förbannade sladden är gone gone baby så inga bilder kan komma upp, sorgligt.
Men lite goa nyheter är att bästa bästa vännen Michaela fick åka hem från sjukhuset igår, det gillar vi väldigt mycket.
Hon ska bli frisk nu <3

Måste bara tillägga innan jag loggar ut och börjar göra mig iordning att de nya avsnitten från 90210 och Gossip girl den här veckan var faktiskt ganska bra. Har alltid föredragit 90210 framför gossip girl men den har som potential att få mitt tycke allt mera.
 PS. Serena är vacker, hennes beslutsångest är irriterande, synd om Nate, Blair och chuck är jobbiga, hon är en riktig vän, avskyr Vanessa, har aldrig tyckt om Katie Cassidy men gillar Julliet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0