OFFICIELLT EN NIONDE SÄSONG

Är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Glädjetårar återkommer och en lycka som inte går att beskriva. Vet inte vad jag hade tagit mig till om dagens avsnitt av one tree hill hade varit det sista någonsin, är inte redo att ta farväl än.
Gud vad jag älskar sophia Bush, BJG och alla dem andra för att dem gör det här för oss fans och sig själva säkert också. Och hoppas för allt i världen att Chad och Hilarie kommer tillbaka för åtminstående ett avsnitt i säsong 9.
Nu kan jag i lugn och ro titta på säsongfinalen :)

kärlek åt One tree hill

Läs om det här


Kommentarer
Postat av: sophia bush sweden fan club

bli medlem i http://www.facebook.com/pages/Sophia-Bush-Sweden-Fan-Club/211761445531106#!/pages/Sophia-Bush-Sweden-Fan-Club/211761445531106



Den svenska sophia bush fan clubben på facebook



2011-05-25 @ 14:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0