Baby Jamies dop 21 April 2012

 

Igår döptes min älskade vackra gudson Jamie i Hunnebostrand kyrka.

Det var den bästa och hemskaste dagen då det för det första såklart vart underbart dag då han döptes men nu är det ju så att jag har det värsta scenskräcken och flippade ut.
Hyperventilerade precis innan vi gick ut, svimmade nästa när vi gick i kyrkan, höll på att spy när vi satt dära och skakade hela tiden.

Dessutom hällde jag ju upp dopvattnet och det hade jag ångest och panik över. Nää jag gillar inte att stå på scen.

Men utöver det var det jättefint. Sa till mig själv hela tiden att vara lycklig istället över att jag var där för Jamie och inte tänka på mig själv, men det är svårt..

I alla fall så vet jag nu att det blir inga mer sådana där framträdanden, kommer väl antagligen aldrig gifta mig, kommer svimma.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0