23 Mars

 

C-uppsatsen är äntligen inämnad, HALLELULJAH! Har varit helt förstörd den här veckan på grund av den här jävla uppsatsen. Satt i skolan till elva på kvällen i torsdags och var i skolan kl 8 på fredagen och imorgon jobbar jag 11-20, jag är helt sluuuut.

Nu gäller i det i alla fall bara att hålla tummarna att den jävla c-uppsatsen blir godkänt men tänker inte hoppas på för mycket så att man inte gör planer och sedan blir besviken.

Efter skolan åkte jag hem och bara VAR! låg och tittade på lite OTH och sen gick ner till pappa för att visa hon och skryta om uppsatsen. Sedan tog jag bussen till Rågsved till min bror och var där hela kvällen och spelade TV-spel och drack öl och cider. En mysig kväll men nu ska jag F A A N sova så att jag är relativt utvilad imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0