6 mars en hemsk dag

Dåliga dagar och sen har vi idag som är den värsta av dem alla.
Skulle firat två år med min "pojkvän"? Expojkvän? vet inte vad jag ska säga. Hade haft en massa saker planerade för dagen egentligen så idag suger ganska mycket. och egentligen skulle det här ha varit den bästa dagen på hela året, den dagen jag sett mest fram emot men nu vill jag bara klara mig igenom den utan att dö.
Men har i alla fall håll mig sysselsatt. Skolan på morgonen, sen Jennie tills kl halv 4 och sen övningskört med pappan och nu ska jag möta upp min kusin för lite grillenmat och en jävla massa vin. Det är nog den enda som kommer att ta mig igenom kvällen och natten. Usch vad jag inte längtar till natten, eller det är skönt att sova men inte försöka att somna och att vakna upp är det jobbigaste .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0