Are You True?

Okej så har varit lite dyster på sistonde but with good reason. Vet inte när det kommer att ändras men ska försöka koppla bort och skriva roliga saker i bloggen istället.

Idag hjälpte jag en vän att flytta till den snyggaste lägenheten i Hagsätra på 8 våningen med utsikt över hela Stockholm, bara en smula avundsjuk:P

C-uppsatsen ska vara inne om två veckor så jag har det att fokusera mig på men det rullar på. jag och min uppsatspartner satt idag och var asgrymm och hoppas att det kommer flyta på lika bra imorgon så jag kanske hinner åka till Jennies lägenhet igen och hjälpa till att packa upp lite.

Mor fyller år imorgon och sen så har vi den underbara helgen som består av jobb från 11-21 varje dag. JEEEJ :S

Men seeeen så kommer vi till tisdagen och då åker till Uddevalla(Hunnebostrand) till Michaela. Behöver komma bort fort som fan och få lite perspektiv, lämna the scene of the crime liksom. Ska få träffa min underbara gudson som kommer att få mig att må lite bättre åtminstonde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0