Day 1- Your Favourite Male Character

Men va fan, första dagen och jag kan inte ens bestämma mig mellan Lucas eller Nathan.

Lucas gillade jag dirket från början för vem fan gillde Nathan som han var. Men Nathan har växt mer och har blev en jävligt bra människa. Plus att Lucas inte är med längre, men om jag tänker på när han var med då vart jag nog mer intresserad när det var en scen med Lucas än när det var en med Nathan. FAN, han var ju dock otrogen mot Brooke, det gör Nathan till en bättre man än Lucas. Nej okej. SVAR? LUCAS EUGENE SCOTT!




Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

han är inte ful han inte ;D

2012-03-21 @ 13:49:39
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0