One Tree Hill Questions

1. The first character I first fell in love with: Jag är ju ett helhjärtat Brooke Davis fan men från början var hon inte min favorit, utan var ganska jobbig. Då var det Haley som var den underbaraste. Ungefär som i förhäxad; Alyssa Milano är min största idol men från början var hon också jobbig, då var det  Piper som man gillade.
2. The character I never expected to love as much as I do now: Dan! Konstigt va? ja, ja vi alla hatar honom för att han dödade Keith, men helt seriöst, han har förändrats och han ångrar sig och nu när han räddade Nathan, är han min hjälte. Har faktiskt börjar gilla honom mer och mer ända sen säsong 7 och nu vill jag inte att han dör.
3. The character everyone else loves that I don’t: Quinn. Hon var okej i början men hon har aldrig blivit något i mina ögon, speciellt inte hon och Clay tillsammans, dem är så fruktansvärt tråkiga
4. The character I love that everyone else hates: Alex. Hon har en sådan sprudlande personlighet och om jag gillade tjejer så hade jag lätt varit kär i henne :)

5. The character I used to love but don’t any longer : Jamie, han var den sötaste ungen någonsin de två första säsongerna han var med, men nu finner jag inget i hans karaktär som tilltalar mig. Min egna Jamie är mycket sötare btw <3

6. The character I LOVE: Brooke Davis är mitt svar. Men det har börjat svajja lite. Annars är det Haley som är är näst i tur.

7. The character I’d want to be like: Brooke Davis, hon är växt mer än någon annan och är en helt underbar person som gör allt för alla andra och är så stark.

8. The character I’d slap: Nick, Brookes "pojkvän" där ett tag. Otrogen? Slap him!

9. A pairing that I love: Nathan and Haley. Deras kärlek är väl något alla vill ha, den är så fantastisk.

10. A pairing that I despise: Lucas och Lindsey. Jag tyckte om henne men dem två skulle aldrig ha varit tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0